I need your prayers

Jag torskade min singel idag. Inte okej. Inte okej alls faktiskt. Som tur är så har jag en dubbelmatch kvar klockan åtta där jag får satsa på att återställa familjens heder.

Annars verkar det inte hända sådär fruktansvärt mycket alltså. Jag förstår att ni suktar efter att få vetskap om att det inte händer så jättemycket. Jag skulle inte banga på att det var onsdag, eftersom då kommer det tillbaka roliga grejer från andra delar av världen, och gud va ni inte måste fatta någonting.

Jaja, fram till dess ska jag spela tennis, träna, ta en körlektion, ha på mig en Rocky-tröja, träffa söta människor, plugga arslet av mig, shoppa, skriva söta berättelser, dricka många koppar te, bära högklackat, lyssna på underbar musik, sova många timmar om nätterna, längta och sakna, tugga tuggummi, äta mörk apelsinchoklad, gå runt i duntofflor, ta promenader med Yodagubben, lära mig hur man skiver bättre. Försöka vara medveten om att livet promenerar bredvid mig, so why not hold hands?

Förresten är det Forrest Gump på TV idag. Jag älskar Forrest Gump.
Och Bruce Springsteen.
Och Rocky Balboa.
Och Gerry Kennedy.
Och Anakin Skywalker.
Och Mr. Darcy.







Kommentarer
Postat av: Karin

Mr. Darcy. <3

2009-09-06 @ 17:42:19
URL: http://karinsuniversum.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0