I miss you so bad

Nu har jag visat mina verk för min älskade Isalee och hon gillar dem. Jag hoppas nu på att även Lovisa och Camilla ska gilla dem. Jag funderar på och överväger starkt att eventuellt publicera något av dem här så att även ni vettiga läsare får ge er åsikt kring mina romantiska kortkorthistorier? What do you say? Tycker ni jag tjatar om mina förbaskade författardrömmar hela förbaskade tiden så att ni nästan blir lite förbaskat trötta på mig?

Vågar man låta er läsa ens masterpieces?

/ Lisa


Kommentarer
Postat av: aNoNyM

Ja självfallet dör vi för att få läsa dina livsverk!!

2009-09-09 @ 15:24:55
Postat av: MARIE

JAA! :D

2009-09-09 @ 17:49:39
Postat av: emzak

Jodå!

2009-09-10 @ 00:29:29
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0