Friday night tonight

   Om ungefär tjugo minuter ska jag börja fixa i ordning lite innan jag inte (absolut verkligen inte, alla fanatiska lärare som vill sätta stopp för årets event) ska åka till nollningen. Jag vet att jag begår ett stort lagfel, eftersom att jag inte själv blev nollad. Men är man klok så är man. Och jag svär att inte vara det minsta elak emot de mindre kloka ettor som vågar sig dit idag. Eller jag menar, det är ju ingen nollning idag. Just det.

Vet ni vad? Vi har köpt en bänkpress! Det är egentligen ingen nyhet, men jag vill bara säga det. Så nu kan jag ta alla äckliga gubbar på stan. Och utanför stan. Jag klarar nämligen 17 kilo.



Med vänlig hälsning,

Camilla

ps.
Egentligen tycker jag såna där tröjor är fina på killar, män och gubbar. What ever.

PUSS!

 


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0