You are handsome

Babes. Ännu en dag i skolan och shoppingens tecken. Jag har spanat in kanske världens gulligaste kappa på H&M, provat de snyggaste skorna i historien som, om jag hade haft 850 spänn över, varit mina för länge sedan och köpt krimskrams. Och allting är helnajs - eftersom imorgon är jag ledig! Kan ni tänka er? Ledig! Jag ska sova hur länge som helst på en fredag och bara göra vad jag vill hela dagen.

Andra bra saker: jag har en ny snygg väska, Camilla är rolig, te är uppfunnet, du läser vår blogg, mina magmuskler är av någon anledning stenhårda för tillfället (tror det är hostan), imorgon ska jag träna.



Lisa - the hippie


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0