You can hear the whistle blow

   Nu ska jag egentligen bege mig till gullmarsplan för att lämna in mitt busskort.. Men datorskärmen tittade med bedjande hundögon på mig så jag kunde bara inte låta den stå helt ensam. Nu har jag beställt en kurs där man lär sig teckna och måla! Det ska bli spännande. Och idag är det det andra avsnittet av True Blood. Inte riktigt lika spännande, men jag hoppas att den serien tar sig. För jag menar, något måste man ju ha att fördriva onsdagskvällarna med innan LOST börjar. Åh, LOST, my darling. Nej, nu blev det här för svårt för mig..

Ciao!

Phantom No. 18 Prints by Elisa Lazo De Valdez
Ja, hejdå ja!


/Camilla


Kommentarer
Postat av: emzak

När börjar det (kursen OCH lost)!!!!???

2009-09-07 @ 19:54:19
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0