You're alone, no matter what

"Nu ska jag försöka att inte låta som en alkolist, jag har en tendens att göra det ibland". Ja, Camilla alltså, man vet aldrig rikigt var man har henne. Hennes grej brukar inte vara att vara alkolist. Hon brukar bli bakis på morfin istället. Jo, det är hör och häpna faktiskt sant. Vår söta lilla Camilla! Hostmedicinsmissbrukare!

Nu undrar jag om jag får spö imorgon. Men det kan jag ta. Min körlektion (körlektion där man kör bil, inte sjunger, host Marie host) gick bra. Nu sitter jag och skriver söta ord och hoppas att Lovisa ska gilla dem. Jag saknar Lovisa hur mycket som helst, villhahennehärnu och blir lite pissed på Gud eftersom hon måste bo i Smålands djupa skogar. Eller att jag måste bo i Stockholm.

Jaja, hon är bara min i alla fall, puss och godnatt.

Lisa


Kommentarer
Postat av: marie

hahha :D

så bra att det gick bra då!! :D

2009-09-08 @ 09:52:21
Postat av: isalee

jag äslkar att du bor i stockholm lisa!

2009-09-08 @ 19:16:50
Postat av: Lisa

Ja, jag gillar också att jag bor i Stockholm!

Och att du bor i Stockholm!

Och att Kungen bor i Stockholm!

2009-09-08 @ 19:22:46
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0