I'm in Miami, bitch

Jag har haft jävligt roligt ikväll tillsammans med Isalee, Anna, Susan, Elsa, Madde och tvillingarna. Det piper i mina öron och jag kan faktiskt inte ens riktigt höra mig själv knappa på tangentbordet, jag har ett suspkekt avtryck av en mun med läppstift på kinden (misstänk: Isalee), vi blev bjudna på efterfest på ett slott av ett antal trevliga STRIDSPILOTER, och jag har invigt mitt snygga nya genomskinliga linne som jag fått från Frida. Det har vart en helskön kväll helt enkelt som inleddes på supermysiga Nivå 22 och avslutades på balla Collage.

Jag är nöööööööööjd. Aj, mina öron. Godnatt allesammans!



Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0