let me hear you screm

Åh, det var jätteroligt igår och idag har jag köpt fiskar för 210 spänn! Det var min helg i en mening. Vill ni ha vidare information ber jag er kontakta mig personligen. Fast å andra sidan vet jag inte riktigt vad jag ska skriva här då... Jag kan berätta för er att jag inte är så taggad på skola i morgon som man borde vara. Som ingen annan heller är på typ sjutusen mils radie. Plus att jag insett att jag kommer att få värsta bonnbrännan i sommar om jag ska rensa ogräs i nån scoutdräkt tre hela veckor. MEN, jag tröstar mig med att jag snart fyller 18, ska få tågluffa och se Ozzy. Det kan ju väga upp det hela. Så har jag ju faktiskt nya fiskar. Och hade en väldigt trevlig lördagskväll.

Här en liten nostalgitripp:






Puss och hej!


Camilla

Kommentarer
Postat av: totte

ååååååhå. NOSTALGIIII

2010-04-25 @ 22:33:21

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0