Melker



Ibland vill jag skicka Melker till en annan planet. Okej, kanske inte då, men ibland vill jag verkligen dra nytta av min rätt som tjej att inte kunna bli tillbakaslagen och slå honom tills han ber om nåd. Seriöst. Ibland när han får sin besserwisserblick, eller då man påstår något och han kommer med sin men-lilla-gumman-va-fel-du-har-förklaring så vill jag trycka ner honom i en låda, sätta honom på ett fartyg till Huppilullaio och hoppas att han stannar där. Det är få människor som kan få mig så sjukt jävla förbannad som Melker.

Men det är också få människor som lägger sina onsdagssovmornar på att promenera med mig, som våldsgästar mig med scones och finsk Memma, som bryr sig om att vilja slå mig om jag träffar personer jag inte borde träffa, som köper kroppsspråksböcker till mig eller som kan sitta och klappa på ens öronsnibb tills man får tuppjuck.

Idag mönstrade denna mångsidige Melker och fick fett bra resultat. Hans nia i intelligenstestet kom väl inte som en knock out direkt. Jag är stolt! Grattis Melker, see you ute på fältet sugarpop!

Lisa


Kommentarer
Postat av: melker

vad rörd jag blir! lite tårögd här alltså..

jag kan vara snällare om du vill : )

2010-04-26 @ 14:59:57
Postat av: Camilla

Där hade han långt hår den jäkeln!

2010-04-28 @ 19:47:14
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0