Something something

Yoyoyo. Idag ringde Melker mig och bad mig sätta på min ugn på 275 grader. Jag hade inte mycket till val och blev våldsgästad med sconesdeg, finsk Memma och kaffegrädde 10 minuter senare. Tur för mig att jag har vänner som ser till att jag äter lunch och dessutom vidgar mitt kulturella perspektiv med ugnsbakad finsk gröt. Wonderful. Den där Memman, den var ju helt... den var ju verkligen... den var suuuper, verkligen. Camilla kom förbi en sväng och åt sconsen med oss innan hon drog vidare, och jag och Melle (får värsta tvångstanken att kalla honom det) promenerade en bit i vårsolen. Jag älskar vårsolen. Idag kommer min familia hem. Jag har nästan städat klart, men lyckades spilla ut allt torkvatten på golvet och typ där tog min tillfälliga ork slut. Bloggtime!








Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0