The boys

Hello everybody in the house! Det känns som om jag har haft lov sketalänga, det är najs. Nu börjar det i och för sig närma sig refrängen och imorgon ska jag som vanligt jobba 10-15. Just nu äter jag karameller som inte bara förstör mina tänder utan som även får det att klia jätteobehagligt i min tunga.

Idag har har jag ätit hambrugare med Frida och Mange, utklassat dem i Den försvunna diamanten, ätit middag med Fridas härliga famillj, druckit vitt med henne till tända ljus och bloggfixat. Supermysigt var det. Just nu funderar jag på om det är värt att gå och lägga sig eller om man ska njuta av natten. Tusan att man piggnar till så olägligt hela tiden.

Förresten har jag fått en rosa Ipod av Isalee. Jag äger en Ipod igen. Det betyder mycket.



Lisa


Kommentarer
Postat av: Isalee

det var på den tiden jag hade långt hår.

2010-04-10 @ 07:45:11
Postat av: Fridalisius

ja det va galet najs!!! men det är det ju alltid när man är med dig!

2010-04-11 @ 18:31:06

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0