We're going down

Tjabah. Hur är läget? Lever livet? När jag var på thaimassage förra helgen knäckte hon mina fingrar. Nu går jag runt och oroar mig för att jag kommer behöva knäcka dem själv i framtiden. Har hört att om man knäcker dem en gång så vill man göra det föralltid. Jag hatar saker som knakar. Sen mitt knä knakade till när min knäskål åkte/slets ur led, är jag allergisk mot knak. Jag måste hålla för öronen när folk knakar sina fingrar/nackar/ryggar/whatever. Nu vet ni det. I morgon åker Lisa till Riga och jag ska aldrig mer äta godis. Nej, nu ska jag göra slut på mina skumgummikycklingar, chokladägg och plopp. Uäägh.

Puss och kram!
Camilla

Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0