What there is to complain about

Ja, det var inte en tråkig dag idag inte! Snarare fruktansvärt rolig! Sen att se folks suckande "åh, snälla, palla"-blickar när vi stoltserade fram i våra apan-i-Aladin-aka-Herr-
Nillson-hattar gjorde det bara ännu roligare. Hehe. Grattis ännu en gång, Isalee!

Och vet ni vad!? Jag har fått ett sommarjobb! Jag ska påta i rabatterna på kyrkogården i
Västberga i tre veckor. Soooooftish! Grejen var att ett mysko nummer hade ringt upp, och lämnat ett tomt meddelande. Jag brukar aldrig ringa upp mysko nummer som ringer och lämnar tomma meddelanden. Men min magkänsla sa mig något i stil med "Ring nu Camilla.". Så jag följde den i hopp om att det kunde leda till ett sommarjobb. Och se vad magkänslan kan ha rätt ibland (Lisa)!

Tumblr_l0q7gx4qf91qbas1so1_500_large
Jag gillarenhär bilden...


Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0