Ägg-Epidemi

Och medan vi tappra Franska steg 4:are klev upp i ottan i morse för ännu en lärorik lektion låg alltså andra i löpspåret. Jag undrar just vem av oss som ska gå lumpen och vem som ska resa till Frankrike. Kanske får Lisa utlandstjänst i Frankrike? Kan man få det? Förövrigt har jag också börjat äta massa ägg.

Whaaaatever. Jag ska sluta tjata om den där rosen förresten, men först ska jag bara säga det att jag inte bits. Vanligtvis inte i alla fall. Så det är bara att skrida till verket innan det är för sent! Låt oss ta en kopp te och prata om saken. Eller vaaad som helst. Vad är liksom gesten med att ordna en sån sak och sen bara sjunka under jorden? HUR KAN DU SVIKA MIG SÅHÄR?! Nej, nu skämtar jag faktiskt lite. Jag är bara så fruktansvärt nyfiken!! Och nu ska jag aldrig nämna den där rosen igen.


Måste. Plugga. Biologi. Nu.

Nu.

Nej, NU!

NUUUU!!!!!!!!!!!
 
okej.


      Camilla 


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0