Come to my late show

PAAAAAAAAAAAAAAAAAARTY.

Jag vet, jag har klagat på klackar och ont i fötterna förut, men snälla ni HAHAHAHAHAHAHA-ha va jag lider just nu. Ni förstår inte. Jag måste ha överansträngt någon sorts sena eller led eller liten muskel i foten eller någonting för mina fötter är helt svullna och jag kan inte sätta ner hela fotsulan, och dessutom så strålar det upp i vaderna. Jag tror jag har nått gränsen. Men det kan la vara en bragd i sig, eller hur people in the dark? Gränser ska ju överskridas.

Okej. Jag har haft en gry-hy-hym kväll. Jag har fått dansat till de bästa låtarna, jag har fått in finessen att bli bjuden på det jag vill ha, jag har fått kramas med Ida, jag har fått sjunga med i typ Pokerface, jag höll min budget och kunde tilll och med ta mig en taxi hem OCH ge taxichaffisen dricks. How about that, huh? Sen så träffade vi Johan, en sorts... jag vet faktiskt inte vad man ska kalla honom, men jag antar att han var transvestit. Han var ursöt och snyggare sminkad än jag, dansade rolig och kunde komma längre ned i knäna på dansgolvet än de ovigare (JAG). Han var tydligen någon sorts prisutdelare på Europride eller nåt. Tjändisfäst.
Ja, transvestit-Johan var himla gullig.

Nu ska jag ta mina stackars stackars stackars fötter och sova. Imorgon, klockan 11, ska jag jobba.
Woho. Förresten piper det i mina öron. Onajs. Goodnight fellas.


Tumblr_ksf4s8rbgj1qa2unso1_500_large_large

Lisa


Kommentarer
Postat av: marie

gaaaaah jag vill också ut och dansa!!! :D

2010-02-14 @ 10:18:06
Postat av: Isalee

ORÄTTVIST!!!!!!!!!!

2010-02-14 @ 21:25:08
Postat av: jennifer

snygg bild

2010-02-15 @ 18:39:49
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0