Darko

Jag känner att jag är lite halvt oaktiv. Och då menar jag här på bloggen, för i livet utanför bloggen (ja, det finns faktiskt ett) så hinner jag fan inte ens få ned luften i lungorna ordentligt. Men nu ska jag inte klaga på det, för jag ser blå bitar av himlen även idag och matteprovet igår blev inte min död. Det är värt att firas. Jag har i alla fall snart fått i mig mitt te, och för att runda av det här på ett sammanfattande sätt så tänker jag rekommendera filmen Donnie Darko. Den är läskigt obehaglig, konstig, helt oförståelig och totalt kryptisk i sitt budskap. Man känner sig yr av förvirring då den är slut och nu, ett år efter att jag såg den första gången, har jag inte förstått ett dyft mer trots att den lämnade intryck. Jag har ingen aning om vad den handlar om. Faktiskt. Men bra är den.

Xgxedxihsl3pg7soq2vdkzduo1_500_large
Tumblr_kv8krgitnv1qa0nd6o1_400_large


Lisa


Kommentarer
Postat av: Moa

visst är den bra! men jag måste nog se den några fler gånger innan jag fattar den....

2010-02-25 @ 19:14:50
URL: http://alfapet.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0