Fat bottomed girls

Det råder relativ mathysteri här hemma, åtminstone mellan mig och min äldre bror. Jag hetsar honom att äta så mycket som han bara kan eftersom jag tycker att han ska bli biff (kravställande lillasyster? Jag? Moi?), och själv har jag börjat äta så bra jag bara kan eftersom jag så fort märkte hur mycket bättre jag mådde på alla möjliga vis efter att göra en del förändringar i vad jag äter. Sweet shit. Så vid lunchen idag var det snack om mellanmål och grejer:

Viktor: Ett bra mellanmål är avokado med keso.
Lisa: Jaa, det låter väldigt bra.
Viktor: Man tar en avokado och sen tar man keso på den och äter.
Lisa: ...
Viktor: ...
Lisa: ...
Viktor: ...
Lisa: Wow!

Jaja, nu tycker jag i alla fall att vi ska bli lite mer majestätiska, och därmed ger jag er... QUEEN.




Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0