Hard work work

Tumblr_kuhxz7efoz1qzwopto1_400_large


Jag har lust att gå ner till tobaksaffären just precis nu, köpa en hög med trisslotter och ge mig fan på att vinna en miljon. Det är just vad jag har lust med. Jag vill ha pengar, jag vill ha pengar nu, och jag vill ha mycket pengar. Jag vill kunna köpa nya coola kläder och inte se likadan ut varje dag, jag vill köpa min egna lägenhet och få inreda hur jag vill, jag vill kunna gå ut hur ofta jag vill utan att det går fucking hundra spänn till inträde. Jag vill kunna åka på en lång utomlandsresa precis just nu, idag, utan att komma hem pank och behöva jobba tre år för att komma på fötter igen. Men mitt kära förnuft stoppar mig från att gå ner och köpa den där högen med trisslotter. Tack, kära förnuft. Istället ska jag snart koka mig en termos med kaffe och sätta mig med Frankenstein på bussen till tennishallen. Tjäna mitt levenes bröd och bränna pengarna ikväll. Åh. Oh. Ah.

Lisa


Kommentarer
Postat av: Trees

Haha gillar sista bilden!

2010-02-13 @ 17:10:07
URL: http://mangofisk.se

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0