I'm not gravity

Tumblr_kvhlr4l1mi1qa9u6ko1_500_large



Och det bästa med att ha en blogg måste väl ändå vara att man får lägga ut så många bilder
på sig själv som man bah vill? Ja, det är nog det bästa. Det här med att få en möjlighet att
göra sin åsikt hörd, hålla sig uppdaterad i vad som händer och berätta för lång lost friends vad
man har för sig om dagarna, sånt är ju bara strunt. Jag har redigerat bilder ikväll, försöker fortfarande
lära mig min kamera. Men det går framåt! Och förresten har jag blivit ännu mer avtrubbad efter
att ha sett 300. Kära nån. Men musklerna, jaa hörrni, det vore en synd att klaga på dem.

Lisa


Kommentarer
Postat av: Isalee

Jag måste lära mig min kamera också! Det går ju ändå nån slags gränds nån stans. hehe bra sveeenska.

2010-02-21 @ 01:15:24

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0