Inl(ägg)

FY FAN VA FYNDIGT.

Idag är det onsdagen den 3 februari, det snöar, och jag önskar att jag kunde få följa med dem som lämnade Sverige idag. Det blev lite tommare idag här där jag bor i en månad framöver, och jag kan helt lugnt gå runt på gatorna här omkring, handla hur mycket jag vill på Vivo. Lovely.

Jag har precis tagit mig in från snöstormen efter en springrunda bredvid min partner in crime. Camilla och jag trotsade naturlagarna och sprang i motvind, det sägs ju trots allt att det krävs en galen person för att uppnå galna resultat. Så sant som det är sagt. Jag ska snart ta och koka mitt dagliga ägg (jag tror på ägg), och sedan ska jag... eller vänta. Jag åt ju ett ägg i morse kom jag på nu i skrivande stund. Fan då. Får man äta två ägg om dagen? Det ska ju innehålla så mycket kolestorol. Får nog ta och googla lite på det. Eller smsa Melker och fråga.

7c71dc95dae9e04a8339dfe0fb177be3026d444d_m_large


Lisa

Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0