Jag sitter omgiven av alla dem som gjort mig ensam.


Detta åt jag till frukost idag. Fascinerande, jag vet jag vet.


De här höga klackarna står på mitt hallgolv och gör mig glad varje gång jag kommer hem.


Ny kjol. Het klocka. Tung kamera. Randiga tapeter.


Biologiplugg och kärleksmums och gulligullperson (vem fan har gett rosen?!??!?!).


Och massa kaffe. MASSA kaffe. Massa KAFFE.


"Var är kiosken?" "Där". Måste i och för sig vara något fel på den här armen,
Camilla har säkert photoshopat med den när jag inte märkt det,
för sådär fjuttsmal är inte min arm minsann.

Godnatt, från Lisa.

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv; Så himla roligt, och gulligt av den som la dit den! :)

2010-02-18 @ 16:22:00
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0