Läggskigt

SHIT! När jag just satte ett ägg på kokning så typ pep det riktigt högt innifrån ägget som låg i det kokande vattnet. Det lät nästan som om någon skrek där under äggskalet! Ganska länge också! Jag fick en mindre dos panik. Som kycklinguppfödare var den första tanken som slog mig att det var en liten liten kyckling som låg därinne och som numera inte är vid liv. Men tänk om det är ännu värre! Tänk om det är en liten liten människa därinne! En liten pygmé! Eller en liten homo floresiensis!

Gud va creepy. Ägget har slutat pipa nu i alla fall och jag vet inte om jag vågar skala det sen.

1606399921_0dcc48cce2_large


Lisa

Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0