Run to you

Oh Yes, Friday it is och jag har sovit mig genom kvällens första mörka timmar. Så lite nyvaken undrar jag om jag ska se till att göra något av kvällen, eller bara sitta och äta choklad. Time will tell.. Vad ska du göra, Melker? Nu verkar det visst bli bio. Trevligt! Sen, Isalee, vill jag att du ska se det här klippet, för det är det jag tjatat om. Så ska du titta särskilt på 2.50 till 3.00. För visst är hon väl söt? Till er andra önskar jag en underbar fredagskväll, om ni så dansar er ur den eller myser igenom den. Life can be pretty good after all.





Jaha, bion var tydligen en annan dag.. Chocolate here I come!

Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0