So out of control

Shit, där trodde jag på allvar att Lisa hade gått och blivit förälskad i någon som skulle till Sätra. Så var visst inte fallet..

Idag ska jag sitta bänkad framför melodifestivalen! Darin ska ju vara med! Aooooh.

Eller inte, men jag ska i alla fall se denna tredje omgång och hoppas på att någon är bättre än alla andra bidrag som gått vidare. En grej bara, som jag har tänkt på. Förut när jag var liten var jag värsta schlagernörden. På ett extremt gulligt sätt alltså. Nörd är lite att ta i faktiskt. Ja. Då, var det en idyllisk schlagervärld, med svenska låtar och okända artister och egenskrivna bidrag. Nu är det värsta komersiella härvan där alla som inte vinner idol är med. So sad. Eller? Det är inte lika roligt att följa det längre, tycker jag. Kanske är det för att jag är ambivalent också.

Tumblr_ku7em1x4tt1qard44o1_500_large

Nu är det kärleksmumsbak - igen!

Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0