Still don't know

Who sent the fucking rose!!!! Eller, det var ingen fucking rose. Den var mycket fin. Men den som la den där förlorar massa på att inte säga det. Bara så att den vet. It's never too late heller!! 

En dag kvar hörni! Sen är det lov! Håll ut, Simba! Och i morgon ska jag minsann ringa körskolan och boka en testlektion. Swoeet. Sweoet. Sweeot. Dessutom har jag lärt mig MASSOR om växtfamiljen malvaceae idag. Eller vad den nu hette. Visst har vi, Denise? Haha. Det var rätt kul där på Belgianska ändå.

Jag tror jag skulle haft mössan på idag. Kan hända att jag går och blir förkyld nu. Lagom till lovet. YES!



Ses i morgon, Melker!


Camilla


Kommentarer
Postat av: melker

heeeeey! are you antyding something? :O

2010-02-25 @ 21:11:51

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0