Ten pages of love from Lisa

71678920827e06ede3462127cab0b8f0_large
Paint_letsgetlucky_large

Jag tycker att man ska röra på sig och utmana sin kropp, jag tycker att man ska hålla de muskler man fått i form och se till att få adrenalinet att rusa ibland, för det mår man bra av. Jag tycker att man ska äta hälsosamt, och att äta hälsosamt är att äta det man blir lycklig utav att äta, hälosamt är inte det som innehåller lägst antal kalorier eller inte tillåta sig att äta det som smakar sött. För det blir man inte lycklig utav.

Jag tycker att man ska gå de vägar som man är nyfiken på, inte de som de flesta andra verkar ta bara för att stegen är lättare att ta där, för så fort någon annan viker av och letar sig ensam fram på en annan väg blir man antingen avundsjuk eller ångrar att man inte gjorde samma sak. Det är kanske då man måste dra tillbaka den där som tar sin egna väg, det är så läskigt när någon sticker ut. Att vilja men inte våga blir förödande tillslut.

Jag tror inte att storlek 34 betyder skönhet, och jag tror inte att bra betyg är det som krävs för framgång. Jag tror inte att den som har flest vänner på Facebook är den alla vill vara med, jag tror inte att den med mest pengar är den med störst frihet och jag tror inte att det är den som är först och talar högst är den som vet mer än någon annan. Jag tror inte att det är något av det som skulle göra mig lycklig tillslut.

Jag tror snarare på något annat. Kanske stavas hälsa, lycka, med sex bokstäver.
K  ä  r  l  e  k.

Kommentarer
Postat av: Isalee

That was really sweet

2010-02-02 @ 07:56:02
Postat av: Luthfunnesa

Lisa du är så smart!

Jag håller med dig till 100!!!!11oneoneettett!

2010-02-02 @ 18:38:48
Postat av: Camilla

That was really true!

2010-02-02 @ 20:37:30
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0