How do you call your Loverboy?

TÄNK om man kunde sjunga. Sådär bra att folk tappade hakan alltså. Att alla toner satt fastän man knappt hört låten. Oh.

Jag funderar på att börja med min tröja. Medan jag funderar på det ska jag cykla och plugga matte. Sen ska jag sova på saken och kanske fortsätta tänka på det tills i morgon eftermiddag. Då får vi se om jag börjar fundera på att sluta fundera på det och verkligen börja med det. Om en vecka kanske jag till och med har rivit fram mönstret från högen på mitt skrivbord.

Tänk om man kunde sjunga.

Och varför går det inte att lägga upp videorfrån Youtube nurå? Jaja. Tänk er Celine Dion i Power of Love.


Hade!

Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0