And I depend on you

Okej, Lisa, du kan sluta klaga typ.. Nu. Jag skulle gärna sitta med svullna fötter och krampade vader klockan fyra på natten. Om det innebar att få göra typ allt det där som du ska få berätta mer om idag. Gah.

Igår gjorde jag något riktigt, riktigt klantigt. Och extremt typiskt mig. Jag satte mig på bussen till Farsta Centrum för att tröstshoppa (att man inte är 18 än är väl anledning nog?). Men, när jag kom dit, insåg jag att de stängde klockan fem. Klockan var fem i fem kan tilläggas. Det var bara för mig att ta bussen hem igen bland skrikiga barn och sura busschaufförer. Förresten så höll en bil på att krocka med bussen. Det slutade med att den körde in i en taxi i stället. Usch.

Men jag lever och ni lever och man kanske ska ta vara lite bättre på dagarna här. Eller näe, problemet ligger nog i att vi inte tillåter oss att må crap. Man får faktiskt tycka synd om sig själv, hata livet och bli irriterad på folk som älskar en. Ja, precis så är det.

Förrsesten såg jag typ en av de gulligaste filmerna jag sett på länge igår på TV. Becoming Jane, so swiit.




Camilla


Kommentarer
Postat av: Nour

sv: skit snygg var den!

2010-02-14 @ 14:11:13
URL: http://nournaeem.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0