Midnight train

Låååång freakin dag, men kul freakin dag. Började med såndär ordentlig frukost som jag föll pladask för häromdan, och fortsatte med en körlektion som gick bara fint i snöovädret. Fick sitta sådär i matsalen och chilla innan första lektionen och sedan flöt lektionerna på ganska smrtfritt och jag somnade inte på en enda av dem. Efter skolan tog jag mig till Bagarmossen för att möta upp Frida, och hon bjöd mig på sin hemmagjorde müsli (som var heaven) och sedan åkte vi till S:t Eriksplan och boxades. Det var skitkul! Och skitjobbigt! Ska lätt göras om.

Jag kände mig nämligen som Rocky.
Wiho!

Alishreds_large

 Lisa

Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0