Sometimes we all have bad days

Shit vad romantiskt. Det är första gången i världshistorien som bara jag och Lisa är online på (min) msn. Nä, nu förstörde Fabian detta mirakel.. Men ändå. Lite ballt.


Och I am so sorry att jag gått under jorden och varit helt off på bloggfronten i två hela dagar! Egentligen helt utan anledning också. Fyfy.

Jag var på IKEA igår! Jag gillar IKEA. Jag köpte ett tyg till min blifvande tröja, och dessa gröna syremakare:







Och så har jag städat jag heeela övervåningen, klackat om ett par skor, fixat och donat med allt möjligt och bara ordnat upp mitt liv. Så nu är jag ikapp mig själv och ska så småningom hem till farfar som fyller 74 dagen till ära. Heja heja!

Camilla

Kommentarer
Postat av: Isalee

Vad skönt det låter!

2010-02-07 @ 16:09:27
Postat av: Fabian

Men! Jaha förlåt då... ska icke upprepas.

2010-02-09 @ 08:40:09

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0