Därför valde jag natur

Låt mig presentera ett par G-uppgifter:




Ja, vad hade jag gjort utan Kemi B och Matte D? Precis den frågan jag ställer mig varje gång jag öppnar böckerna och drömmer mig bort till ett lite enklare typ media-liv. Men det är bara att kämpa på! Och man är ju pretty stolt som klarat sig såhär långt ändå!

Och ditt te var supergott Isalee! Dricker det varenda dag ska du veta! Nu blev det många utropstecken här! Man kan nästan tänka sig hur jag sitter och utropar saker framför dataskärmen!


Camilla


Kommentarer
Postat av: Isalee

haha, utropar saker!!! Jag fattade inte den kemi-uppgiften? så du kan gäran få hjälpa mig med den! nu utropar jag också saker hehe (; otroligt roligt skämt från Miss Isalee.

2010-01-20 @ 21:08:51
Postat av: Camilla

Hahah, denm sista bilden är svaret om man ser nåt :D

2010-01-20 @ 21:14:17
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0