Den 4 januari 2010

Know what? JAG ÄR ARTON ÅR. Det är just jämt vad jag är det. Eftersom mitt hjärta slog i hundrafyrtio igårkväll hur många knep jag än tog till för att somna, så har jag vridit och vändit på mig hela natten. Men det var det fan värt, för efter många om och men, och efter drömmar att jag var en tatuerad Ica-Paul så kom la famillia och sjöng för mig. Nu är jag hur glad som helst, för jag är ARTON GODDAMN ÅRRRR.

Och vet ni hur jag blev arton? Ja, det var ju inte vidare svårt direkt, det var ju bara för klockan att bli 24.00 inatt, men vet ni hur jag tillbringade det tolvslaget? Jag var först väldigt noga och precis för Isalee att jag skulle sova klockan elva eftersom jag ville vakna på min födelsedag, men det sattes käppar i mina hjul när jag kvidandes fastnade i Star Wars Episode 3:s grepp.

Så klockan blev tolv, jag blev arton, och på TV höll just den episka fighten mellan Anakin och Obi-Wan på. Det måste ju ändå vara något sorts tecken? Att tidernas svärdscen visas just när jag blir myndig gammal? Jag tror det. Det måste vara nåt speciellt. Och Isalee säger att hon gillar mig fastän jag är en Star Wars-tönt, vilket känns himla skönt. NU BÖRJAR DET ASSÅ!! TAGGA.






Lisa
(som är 18 år)
(SERRI, ARTON ÅRRR!!!! gaah)


Kommentarer
Postat av: Isalee

GRATTIS, GRATTIS och GRATTIS!!

2010-01-04 @ 11:12:51
Postat av: mathilda

Grattis!:D:D

2010-01-04 @ 15:06:41
URL: http://mathildasspot.blogg.se/
Postat av: deniisse

:D :D :D

2010-01-04 @ 17:57:53
Postat av: ida

Grattis! :)

2010-01-04 @ 23:07:48
URL: http://konversion.blogg.se/
Postat av: Moa

Grattis i efterskott!! Hoppas du hade en underbar födelsedag! :D

2010-01-16 @ 18:44:02
URL: http://alfapet.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0