Tu es ma came

Jahaja, då råkade det visst vara exakt fem månader tills jag fyller år. Det firades med tre koppar värmande dryck, tre dussin kakor och snart en tre timmars springtur med Lisa. Ni förstår att jag överdriver va? Jag hoppas verkligen att jag lyckas tjäna ihop lite stålar till KOS i sommar också. Det vore ju heaven. Först partypartysolabadapartyresa med söta örbypeople, sen 18årsfirande med alla som fyller i juni (Melker, Marie, Dea!) Ah, å sen blir det den efterlängtade tågluffningen. The Summer of My Fucking Life asså!

Men så tittar man ut och inser att det är ett bra tag kvar. Det är bara att bita ihop nu!

Såhär såg Lisa ut idag när vi pluggade:



Med andra ord blev det inte så mycket matte för min del. Aja, vi hörs!


Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0