Hills

Åååååååh. Nu vill jag bli frisk. Mina ögon tåras fortfarande varje gång jag måste svälja och mina förtvinade muskler orkar inte göra nånting. Kolla här:

1. Jag dricker inte så mycket läsk, och när doktorn sa att jag inte skulle dricka saker med kolsyra tänkte jag typ "det är chiiiiiiill". Nu har jag aldrig nånsin varit så sugen på Coca-cola som jag är för tillfället, och för att förenkla saken så har vi en stor flaska i kylskåpet. Lovely.

2. Då jag inte kan svälja smärtfritt och allting smakar jättekonstigt är det sista jag vill göra att äta. Trots det är jag sjukt hungrig och det enda jag kan tänka på är mat. MAAAT.

Ja. Kära nån.


Tumblr_kv3ykmttbm1qzr6ooo1_500_large

Lisa


Kommentarer
Postat av: My

Sv: haha, tack så mycket ;)



Kolla in min blogg där jag säljer kläder och annat skitbilligt! Har nu lagt upp massa nya grejer!

Hoppas du hittar något du gillar! :)

http://mydustlandfairytale.blogg.se/tillsalu

Kram!

2010-01-24 @ 14:44:54
URL: http://mydustlandfairytale.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0