I am not alone, dear lonelyness


Jag gör mitt allra yttersta
För jag bryr ju mig om dig,
om oss och alla andra
Ibland även om mig

Såg du allt jag offrade?

Det jag med glädje gav

Det du av vilja åtnjöt

Och sedan bar dig av

Så förlåt för det jag sa
Eller gjorde för din skull
Förlåt för mitt försök
Att älska dig omkull

Jag ber mig själv om ursäkt

Jag gör det varje dag

Varje kväll och varje natt

Har gjort det nu ett tag

 

En dag ska jag förlåta mig

För att jag lät mig falla

Den dagen ska jag visa mig

Du ska se mig över alla

 

Sen ska ditt tomrum fyllas

Och du ska lämna mig ifred

Det ska bli din tur att minnas

Hur en säng kan kännas bred




Nej, den handlar icke om mig inte.. Bara om alla som vill identifiera sig med det dära. Puss!


Camilla


Kommentarer
Postat av: Isalee

so sweet indeed

2010-01-10 @ 22:57:43
Postat av: Lisa

Det vill jag!

2010-01-12 @ 16:59:29
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0