I need to know if love is wild

Yo duuuuudes. How you doin? Hette ni Kurt Cobain i det läget hade ni svarat "I hate myself and I want to die", enligt Melker. Han var säkert en himla rolig kille, den där Kurt. Här sitter jag med 39 graders feber och halsfluss. So funny, I should probably be a comedian, goddamn. Jag har ont i huvudet (jag förstår er migrän-människor nu), jag har ont i ryggen (har en hållning som skulle få min tränare att gråta av förtvivlan), jag har ont i halsen (ganska vanligt vid halsfluss skulle jag tro), och jag har ont i varje liten led i min kropp. Snart kommer förhoppningsvis min bror hem med choklad till mig, det är sånt snälla bröder köper (åtminstone när de inte lämnas något annat val av sina beordrande lillasystrar), och då ska jag för övrigt visa honom mina prickar i halsen eftersom han hänger på Karolinska om dagarna. Doktorn jag var hos förut tittade nämligen i min hals i ungefär 0,8 sekunder (serri!) innan han sa "det är synd att vi inte har någon kamera så att vi kan ta kort och visa studenterna", det var tydligen en ganska uppenbar halsfluss och jag fick väl stanna på doktorns rum i sisådär 0,8 minuter innan det vart klart. Och det betalade jag 150 spänn för, sucks to be 18.

(nej, det är ganska najs faktiskt)

Tumblr_kvmreipkty1qze4dho1_500_large

Lisa


Kommentarer
Postat av: melker

jag är felciterad!

2010-01-22 @ 22:46:06
Postat av: m

eller nae....

2010-01-22 @ 22:51:39
Postat av: Moa

hihi jag ska njuta över att jag har ett år kvar av gratis läkarbesök! ska gå till doktor för exakt ALLT, bara för att, och försöka intala mig själv att det inte suger att fylla 18 ett år efter typ alla! :)

2010-01-22 @ 22:52:05
URL: http://alfapet.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0