I'm leaving for a destination I still don't know

Ja, det är rena rama lyckan att vi överlevde den där massakern alltså. Det ska man nog vara glad för!

Jag och Isalee skrev lite listor i måndags när vi pluggade. Ser ni hur avslöjande den där meningen var? Ja, i alla fall. För att inte tuppa av innan våren tänker träda fram, kan man göra allt det här:

Sova mycket
Prata i telefon
Planera bra
Hitta ny musik
Fotografera
Läsa bra böcker
Ha ansiktsmaskar
Dricka massa te
Se kult-filmer
Måla naglarna
Klippa sig eller färga håret
Baka nya saker
Träna massa
Spela roliga dataspel
Titta på serier


Där har ni lite förslag i alla fall! Ni har säkert mycket fler och bättre idéer själva. Jag har hur som helst ett tips på en bra ansiktsmask om du vill ha, Melker?

Tumblr_kve315dank1qzh2g3o1_500_large

Puss på er!

Camilla


Kommentarer
Postat av: melker

.... jag tror jag klarar mig... men låt höra!

2010-01-19 @ 17:33:20

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0