Make the choice

Klockan 19.20 tight så ska jag till Liljeholmens närakut och operera bort hjärtat. Nej, jag skoja. Ha - ha - ha. Jag ska be någon kolla ner i min hals och avgöra om de vita prickarna som sakta med säkert äter upp min hals är halsfluss eller bara små utomjordningar. Shit, va jag är konstig? Måste vara hög på Ibumetin. Jaja, nu ska jag och missbruka te tills det är dags att gå ut i mökret/kylan/syret och åka buss. Förresten vill jag köpa Philadelphiaost för det är jag besatt av för tillfället, och vill ni små söta läsare tala om för mig vad ni ska hitta på i helgen?



Lisa


Kommentarer
Postat av: Camilla

JAG MED! Pappa ska köpa det i morgon <3<3<3 det var första gången jag gjorde hjärnan på länge det.

2010-01-22 @ 19:04:55
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: Moa

Krya på dig Lisa!

2010-01-22 @ 19:18:28
URL: http://alfapet.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0