One of us

Ny dag, nya tag, nya mål, nya drömmar, nya försök, nya utmaningar, nytt fokus, ny skymning. Jag funderar på att slänga ihop några cupcakes eller någonting annat som kan stilla mitt sötbehov, göra en brasa och läsa min teoribok, och sedan springa en liten runda på det. Nu ska jag fan ta körkort.

Förresten lånade jag en engelskabok idag, nämligen Frankenstein av Mary Shelley. Någon som har läst den och kan tala om för mig om den är värd timmarna med näsan mellan dess rader? Förresten, tycker ni inte att Frankenstiens monster påminner lite om vår allas Gustav Skarsgård på bilden nedan? Lite liknande drag va? Nej, nu var jag taskig...

20080913235048


Lisa

Kommentarer
Postat av: emzak

Lite-lite!



sv: Inget fel att fylla 18 Lisa, det är fel att JAG fyller 18. He

2010-01-12 @ 16:47:24

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0