Party at Kitty and Stud's


Jajamensan! Här sitter jag i ett mer kaotiskt hem än vad man kanske skulle kunna önska och försöker hålla mina undersövda ögonlock öppna. Gårdagskvällen var mycket trevlig, och jag vill tacka alla er som var med med hela hjärtat! Ni gjorde det helt klart värt att bli 18, ni gjorde det värt travarna av tzatzikitallrikar i köket, och den här känslan av att sängen skulle vara paradiset. Tack! Till er alla!

Melker tog sig efter lite gnäll och snäll-te upp ur filtarna på soffan, Camilla lyckades inte riktigt komma fram till varför hon hade ont i handleden och Isalee drog tidigt efter att ha fått i sig lite frukost och hyllat sminket som Guds gåva till mänskligheten. Ni är alldeles för bra, hörrni.

Imorgon börjar skolan. Borde man ens få prata om det? Näe. Nu ska jag städa. Jag är myndig! Och firad! Tacktacktack.

Gypsy1_large




Lisa

Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0