Ra ra a a aa

Ja, vilket jävla skitbra år det här ska bli!!! Tågluffning, 18-fester hit och dit, nya människor, förbättrade relationer, nya möjligheter och jag ska bara ha ett så jädrans bra flyt. Jag känner det på mig. Det här blir mitt år på nåt sätt. And I will share it with you guys! Vi får se hur den resan slutar.

Dagen igår började bra och blev bara bättre. Det nådde sitt maximum (går jag natur eller går jag natur?) vid 12, halv ett, precis som det ska! Det var trots allt eliten som dansade in tolvslaget med Lady Gaga (ja, hennes Bad Romance i alla fall) och Katy Perry (okej, inte hon heller, men ni fattar!). 

Nu ska jag alledeles strax gå hem till Lisa om jag får det för henne. Jag tror att LIC ska se Mamma Mia för femtioelfte gången. Bara för att liksom. 

Fy fan vad kul att du fyller arton Lisa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Puss från Camilla.  


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0