Rea på rea

Ja, och då får man hem denna partyblåsa för löjliga 89 spänn!




Och det hära för inte mycket mer pengar alls:



Och lite andra grejer som jag inte orkar ta kort på... Med andra ord har jag stillat mitt shoppingbegär. Känns tyvärr såpass bra att nästa infall riskerar att spåra ur.

 Och så har min 20-åriga bror gjort mig den tjänsten alla 20-åriga bröder där ute är skyldiga sina 17-åriga systrar. Thank you.

Sist men inte minst, ett stort fet GRATTIS till min kära barndoms-, fotbolls- och fd klasskompis Frida som blir myndig idag! OOOh yeah. Inte ett Quegmire-oooh yeah dårå. Höhö. 

Camilla


Kommentarer
Postat av: Isalee

Nice klänning tjejen ;)

2010-01-15 @ 20:21:51
Postat av: emzak

Riktigt snygg klänning!

Men vad är det som alla 20åriga bröder är skyldiga sina 17åriga systrar?

2010-01-16 @ 14:42:57
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0