The road to nowhere leads to me

Det var faktiskt väldigt roligt igår kväll! Jag håller redan på att planera min 18års-fest som ska äga rum om ungefär 23 veckor. Sen ska jag och Dea ut på tisdan, och sen Marie och Melker och det kommer bli så bra!

Fast nu är det januari och det ligger brun snö längs vägarna. Och det är mörkt och kallt och blött och mörkt. Och rätt så mörkt faktiskt. Och typ 3 månader tills näste man fyller år. Eller kvinna blir det eftersom att det är Isalee. Om hon nu inte döljer nånting för oss såklart. Men det gör inget! För vi är lediga i morgon och jag har äntligen spotify. Plus att jag ska få ett te av Isalee ikväll. Om jag orkar se It's Complicated en gång till vill säga. Men vad gör man inte för sina nära och jättekära?! 




Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0