Vargtimme

Ey yo! Vet ni vad jag ska göra när jag blir arton? Jag ska ge blod! Jag tänkte bli fadder också, men så insåg jag att man måste skänka typ 200 spänn i månaden. Ja bah: Eh, nej?! Men när jag blir gammal och rik ska jag minsann hjälpa de små liven! Jag tänkte ta en dagens outfit idag också, men jag hann byta till sköna kläder alldeles för fort. Saker blir inte som man tänkt alltså. Hade planerat att göra matten också, men icke. Vilka kontraster det här blev! Ska jag bidra till hjälp för fattiga barn? Ska jag blogga om mina kläder? Ska jag se till att klara skolan?

Nu kommer Lisa snart. Vi ska dricka te, äta hembakade biscotter, kanske plugga och framför allt diskutera för-, nack- respektive reservdelar angående Arkimedes princip. Det där hängde inte ihop va, Melker?


Tumblr_kvvwvxpfse1qzy92yo1_500_large

Jag vill göra om min garderob.


Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0