Darling, I'll kiss your eyes

Vet ni, ibland bah hatar man att höra att man är "en fin tjej". Usch. Men idag är det i alla fall endast TVÅ veckor tills jag, Camilla och Isalee fäller ut våra darriga vingar och ger oss ut i Europa. Är jag livrädd? Japp. Är jag superskraj? Japp. Är jag megaskakis? Jajamen. Har jag inte riktigt fattat det än? Näe. Men är jag SUPERTAGGD?! ÅHJA.

TVÅ VECKOR. Förstår ni? Nu ska jag gå och köpa lite frukt, det blir lax till lunch. Nu hoppas jag att inte en viss person läser det här i förväg, för det ska ju bli en överraskning. Solen skiner och ikväll ska jag äntligen få träffa min Fridalicious!



Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0