En blus, tusen möjligheter

Jag hade tänkt köra massa olika outfits och verkligen ge gärnet för att få skriva den här rubriken. Men serni, det var nåt som tog emot, så nu får ni bara en bild och nöja er med att blusen ser fin ut på den. Jag behöll rubriken ändå, hoppas det är okej med er. Sen behöver ni ju inte fokusera på min stadiga modellpose om ni inte vill.





Blusen var en present till mig själv för att jag klarade provet idag. Skorna köpte jag i veckan som en belöning för att jag kanske skulle klara provet idag. Eller nej, det var för att jag fixade teorin i början av veckan, ja, så var det. På lördag ska vi fucking uuuut!




Camilla

Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0