what we in sveden call "tagluff"

Oh my. Nu har det gatt fyra dagar sen vi for och det har varit de langsta dagarna i mitt liv. Dessutom ar det har tagnantbordet skitskumt. Jaja, vi har akt genom kopenhagen, amsterdam och nu sitter vi i paris. Vi har bott pa hostels, hotel och i nagra asskona britters talt. Sen dess kan vi inte sluta prata engelska. Vi har akt mycket tag och lite bat. Vi har aven haft nagra av de basta, handelserikaste och basta dagarna i vara liv§§§§ det dar ska egentligen vara utropstecken. I morgon kvall aker vi till marseille och dar ska vi nog sola och bada. Livet ar verkligen underbart pa luffen, jag langtar inte hem ett dugg§§§!!! sadarja, dar var det!!! Hoppas att ni har det bra dar hemma och att det regnar massa! Puss pa er!


fran camille

Kommentarer
Postat av: Moa

Herrejösses vad avundsjuk jag är! Lev livet nu hörrni!

2010-07-19 @ 13:59:20
URL: http://alfapet.blogg.se/
Postat av: Malin

JAG MENAR DETTA CAMILLA, NJUUUUUUT!! För innan du vet är det över och tillbaka till den tråkiga verkligheten. Jag saknar min luff som faaaaan!!! massor av kärlek kära kusin!!

2010-07-19 @ 19:51:38

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0