Aderton

Om ni undrar så kom jag nerför backen här utanför med mina 12 cm i lördags. Sen var jag tvungen att byta. Måste. Lära. Mig.

Annars rå? Livet som ARTONÅRING flyter på som olja på vatten. Jaa. Idag lyckades jag somna på två minuter, sova exakt lagom mycket för att vakna pigg på eftermiddagen. Sånt hände aldrig när man var sjutton. Pff, sjutton! Efter jobbet var jag med pappa och handlade:

Tunn sovsäck
Resekudde
Överdrag till ryggsäck
Magväska
Halsväska
Torrschampo
Microfiberhandduk
Säkert nåt mer jag glömt.

Bah två veckor och 3 dagar kvar nu! Tror jag! Fett! Kul!


Kom hem nu, Lisa! (Det är hennes födelsedagspresent till mig faktiskt. Jag undrar om hon slår in sig själv när hon kommer. Det är ju nästan att man förväntar sig det.)



          Camilla

Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0