Mitt livs chock 8/6-10

Nej, jag är inte gravid och inte heller adopterad. Jag har inte fått en uppenbarelse att vara utsänd av en utomjordisk kenneluppfödare för att sprida de tunnhårigas rätt i samhället, inte heller har jag upptäckt en stor draktatuering på min rygg och Hitler ligger inte gömd tillsammans med Elvis under min säng. Nej.

Nej, utan idag när jag och Camilla var ute och sprang och sådär hurtigt tog oss fram på gångvägen så kom helt plötsligt en räv emot oss, med en död jävla hare i munnen. Sjukt! En räv! Här hos oss! Med värsta bytet! Som gick förbi oss helt oberört och sedan fortsatte över övergångsstället medan bilarna gapade lika stort som jag och Camilla. Sjukt.

Under vår springtur såg vi:
- Igelkott
- Räv
- Hare (död)
- Katt x 2
- Hund
- Skrattmås
- Rådjur

Vi kan med andra ord konstatera att vi under skymningen lever i en djurpark.



Lisa


Kommentarer
Postat av: Camilla

Snyggve!

2010-06-09 @ 20:41:26
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0