Tre dagar kvar

Men Lisa vafan, kan du inte fixa en dator där nere eller? Fan asså. Vad trött jag blir! Kom igen då? Palla liksom. Nu åkte Italien ur VM. Alltid nåt. Jag tycker inte om politiken och synen på samhället de har där nere. Jag läser en bok om Lucia just nu, som Agneta Sjödin har skrivit. Väldigt tänkvärd om jag får säga det själv. Ett ljus i Mörkret heter den, om ni är sugna. På tal om Italien dårå. Fan, det känns typ som att jag tappat kontakten med alla. Vad händer därute? Är ni hemma eller bortresta? Jag förväntar mig lite uppdatering på lördag, Isalee! Då är det höga klackar som gäller. Det är nära nu!


Camilla

Kommentarer
Postat av: marie

CAMILLA SNART FYLLER VI ÅR!! :D :D 18!!!!!!!!!

2010-06-24 @ 21:01:46

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0